Rozrywka dla Gości, dodatkowe zyski dla hotelu

Telewizja hotelowa

Udostępnij multimedia i uatrakcyjnij pobyt

W wielu obiektach hotelowych dostęp do multimediów dla gości jest oczywistą sprawą. W końcu telewizja hotelowa nie jest wyłącznie rozrywką dla klientów, ale zapewnia też dodatkowe zyski dla hotelu.

Telewizory dla hoteli to odbiorniki z wbudowanym trybem hotelowym. Pełny tryb hotelowy umożliwia wprowadzenie wielu usług, które zwiększają atrakcyjność pobytu. Niektóre z nich, tak jak płatne kanały telewizyjne lub VOD (z ang. video on demand czyli wideo na żądanie), mogą być dodatkowym źródłem przychodów dla Twojego hotelu. Telewizja w hotelu może pracować w pełnym lub prostym trybie hotelowym. Tryb pełny umożliwia wprowadzenie wielu płatnych usług, a także zapewnia integrację z podsystemami InteliHotel.

Zalety:

  • możliwość podłączenia internetu (tryb pełny)
  • możliwość składania zamówień i rezerwacji przez gościa (tryb pełny)
  • wiadomość powitalna wyświetlana na ekranie w momencie uruchomienia odbiornika – tekst lub grafika
  • wybór kanału lub wejścia, na którym odbiornik ma się uruchamiać
  • blokada strojenia odbiorników, wybór poziomu głośności odbiornika przy uruchamianiu i maksymalnego poziomu głośności
  • możliwość zablokowania przycisków na obudowie odbiornika
  • możliwość podłączenia do systemu płatnej telewizji i VOD (tryb pełny)
  • możliwość podglądu obiektów np. parkingu, SPA
  • klonowanie – skraca czas potrzebny na zestrojenie wszystkich odbiorników podczas instalacji lub modyfikacji ustawień (tryb pełny)
  • spersonalizowana wiadomość powitalna – dane pobierane z systemu (tryb pełny)
  • odbiornik automatycznie wyłącza się, jeżeli żaden klawisz pilota nie jest naciśnięty przez określony czas
  • możliwość wybrania oszczędnego trybu pracy (low/medium/high/auto) – kontrola zużycia energii poprzez regulację podświetlenia matrycy

Dodatkowe funkcje w trybie interaktywnym w oparciu o system InteliHotel

    • zameldowanie (check in), wymeldowanie (check out), podgląd rachunku (view bill)
    • zamawianie posiłków/usług hotelowych
    • podgląd informacji o hotelu/usług/zdjęć obiektu/kamer z obiektu
    • indywidualna wiadomość dla gościa
    • biblioteka filmów – telewizja vod